>

Tengok orang lain cantik-cantik…badan cutting ala model….dari gemuk leh jadi kurus…..teringin gark aku.  Tapi bila memikirkan harganya tu…..adeh!….fikir 44x pun rasa cam…fuh! tak mampu…..melainkan bayar ansuran….eceh….! still berangan2 aku nie.

Btw….almost terbeli dah before pergi Bandung dulu. Tp ntah camne time tu…..kabar2 angin yang tak menjadi…so, aku cancel ambil dengan my BFF……dlm pada tu……hati nie dok bolak balik gark lagi  nak beli ke tak nak ke tak…..

Makin hari tengok testimoni dari pengguna…..promosi dari pengedar…..fuh!….tak tertahan rasanya hati nie…..and almost nekad before raya aku nak gark beli PB nie…..nak tengok hasilnya mana tahu leh kurus cam dulu and yang penting….ada testimoni dari pengguna lepas pakai PB boleh mengandung…almaklum ler…..aku memang tertunggu2 rezeki yang 1 tu…tp sampai ke sudah nie ler….tak sampai2 lagi rezeki tu…takpe…kita tunggu dan terus menunggu sambil berusaha keras dan berserah padaNYA k.

But………bila tadi jejalan kat blog kengkawan yang lain. Aku jumpa link about citer pasal PB nie……Adeh! punah harapan aku……….

Nak tahu citer lanjut pasal PB nie boleh ler melancong ke blog Aidid nie yerk.  Walaupun bahasa yang di gunakan tu….ada agak tak lunak di baca….tp apa yang di sampaikan beserta bukti dan fakta……So lepas nie………tepuk dada, tanya selera. 

*** takpelah….kita kumpul duit beli mesin treadmill jer lah kalau camtu…….kurus secara sihat yerk!