>Menu sabtu 2 minggu lepas. He he he…..

agak2 kalau tengok gambar atas tu leh agak tak apa menu aku Sabtu lepas?

Yup dear…………….korang mmg pandai……………..so, sepanjang hari Sabtu tu …dari pagi, tengahari bawa ke malam………….menu kami adalah MEE GORENG special.

Sebab apa SPECIAL….sebab.

my LALING HUBBY yang masakkan kan….aku tak jengah dapur pun sepanjang hari tu. ha ha ha ……jahat tak…tau komplaint jer……..

Kira hangus ler tu sebagai HADIAH HARI IBU yerk….takde sambutan, takde hadiah…just ucapan dari Batrice jer tau….sedih ok…hu hu hu hu….tp at least ada menu istimewa nie…..jadi ler…kita anggap jer hadiah dari suamiku tersayang tu…chewaaa….daku redha coz’ hubby ku mmg bukan jenis suka nak buat suprise ker…..nak romantik2 ker…dia jenis..apa2 pun LURUSSSS jerrrr……