>Now…….i dah ada pet
bukan i beli ……..tp datang sendiri menyerah diri utk disayangi dan di kasih…….chewaaaahhh
tp …….di sebabkan comel, bersih dan tak bising ………..so…….dia lulus utk di jadikan haiwan peliharaan…….
dan yang paling penting
anak dara tu sayang giler ngan dia nie……..

Kucing betina ……..comel kan ……….name? BIBU ……….pasai apa bagi nama Bibu……ntah ler…..main sebub jer sebenarnyer……tp kalu laling hubby panggil BROWNIE…..Batrice? sure ikut yg paling senang dia nak sebut……BIBU ……….sesekali dgr cam dia panggil ……….EEBBBU….tp cam IBU pun ada gark bunyi nyer tu……..lantak ler………….janji bernama yerk tak………

Yang paling special coz’ Bibu leh landing cam nie………….so cute !!!!!! comel kan ……….

Nasib baik ler BIBU nie mengadu pada tuan rumah yg memang penyayang ngan kucing2…….i mmg giler kucing……..hubby pun sama……..and now, batrice menurun peel kasih sayang sesama makhluk Allah tu plak……….tp, rerasa cam Bibu nie bunting ler…coz’ perut dia bulat lain macam jer…….

Rindu sebenarnya ngan Kimiey…….my cute pakwe comel………..mana lah pergi si kimiey nie…..takde kesan & kabar berita langsung……….

Kimiey yg manja, yg lincah dan yg bising ……dan yang suka gigit ibu jari i @ laling hubby kalu tengah lapar……..rindunyerrrr ngan KIMIEY

Advertisements