>ewaaahhh…..Morning dear.  Nampaknya blog aku nie makin jarang berupdate lately kan. Sorry geng!….serius, memang a bit busy lately…..even boss takde sepanjang 2 minggu nie until minggu depan……tp aku nyer kerja kemain banyak lagi..nak2 tak lama lagi ada audit 5’s….so, as secretary Zon….banyak kerja aku kena buat, kena pantau…adeh!.  Semalam……boss kecik suruh tolong buatkan blog 5’s untuk Jabatan aku…….wah…..upgrade nampak…..he he he …takpe…at least lepas nie, sapa2 yang nak cari rujukan about 5’s boleh ler masuk blog 5’s PSR yerk….tp aku belum create lagi nie….tengah cari idea….aku tolong create kan jer …nanti akan ada urusetia yang update apa-apa aktiviti yang berjalan untuk 5’s PSR..so, tunggu yerk…

ok…tu jer dulu untuk pagi nie yerk…

aku tengah cari idea camne nak karang kisah aku as anak FELDA plak lepas nie…bagi aku tarik nafass panjang sikit k