>

Isnin dah yerk…..kejap jer kan masa berlalu.

Gambar takde kaitan dengan citer aku pagi nie….tu gambar matahari nak terbenam pandangan dari rumah aku…….he he he…amacam, cun tak? mau tak cun……keindahan alam ciptaan Yang Maha Esa…tak perlu di pertikaikan lagi dan tak kan dapat di bandingkan dengan mana-mana keindahan.

Btw….aku nak tanya korang ler….since 2-3 hari nie…….bila aku buang air besar…sure ada darah… kenapa yerk? darah segar ok…….nak kata sembelit…tak plak……cam biasa jer…..rasa sakit pun takde…cuma time buang air besar tu ada rasa pedih2 sikit ler……..

ke aku nak kena buasir erkk? Tolong please.