>my little domot2 boy….he he he he……udah nak masuk 4 bulan pun anak bujang sorang nie…..

progress :

* start makan nestum masa umur 2 /3 bulan. hu hu hu hu…..la nie…… time makan dia…pagi sekali, tengahari sekali and petang sekali. Nie my mum yang story ler nie…….tak boleh lambat sikit, sure anak bujang nie menjerit…hik hik hik……

* dah boleh pusing sendiri untuk meniarap…….giler cepat errkkk! kak echa dulu….5 bulan rasa nya baru reti nak pusing2 nie……

* kalau tengok tv…kemain khusyuk lagiii………tak berkelip2 mata tu……

* berat? dah almost 7kg kot……..coz’ masa 3 bulan, berat dak aiman nie dah 6.1kg….membesar bagai johannnnnnn….

So…jom layan gambar2 dak domot nie……

 *** Aiman tak kisah pun……….***

macam-macam mimik muka anak bujang nie buat…………..tak larat nak dukung ida lelama…..letih tangan mak long sayang oittttt…………….