>

After tengok showhouse Taman Kluang Indah tu…..tengok plak showhouse Taman Sri Impian…taman aku…rumah banglo dua tingkat plak…harga…adeh…..patah kakitangan nie…RM4++K. Tp aku tak snap2 arr……coz’ tak menarik…rumah banglo, tapi interior design nie cam rumah biasa2 ajer……..so….sila skip entry tersebut errkkk…….
Sebelah rumah contoh tu ada playground….kalau beli rumah contoh tu…mmg syok ler coz’ playground tu sebelah rumah jer pun…nak buat pagar sendiri ke playground tu pun takde hal punya…….
Bila dah nampak playground yang kemain tersergam macam melambai2 memanggil Batrice…..wah! dia dah lupa diri dah……kejap2 ajak aku ngan papa dia balik…..keluar..coz’ dia nak singgah playground tu dulu…..korang bayangkan ler time tu matahari tengah tegak terpacak atas kepala…………tapi bebudak…ada dia kesah!….janji dpt main………………….
Aku malas nak menaip….tp nak gark up entry nie………so, pepandai letak caption sendiri yerk……he he he he

dah dah dah….tu jer ………tu pun berjaman tunggu gambar2 nie di uploadkan….