>Hari Sabtu pergi…………pukul 10.30 tu pun lepas aku hantar Batrice pergi kelas music dia………..punya ler ramai orang beratur ….sampai ke pintu lagi………..lagi 3 orang sampai turn aku….adeh! time out ler plak utk set breakfast tu………kesudahananya…dah alang2 beratur tu……aku take away jer nugget 1 set.

Ahad……..pepagi dah bangun……aku dah bising2 nak breakfast kat McD ngan my Darling…….pukul 10 gark ler keluar rumah……………beratur 30 minit………………..akhirnyaaaa…………….dpt gark guna kupon di bawah nie.

FREE 2 Big Breakfast oooo ngan guna kupon nie.  Aku ordeer 1 set Big Breakfast and 2 air + 2 set FREE nie…….makan sampai kenyang…………..serius, memang kenyang pun………….

Ada lagi sekeping kupon tu aku print yang tak guna……..if korang pun nak FREE 2 Big Breakfast tu…print jer lah kupon kat atas nun………..time order, tunjuk kupon tu………..nescaya korang akan dapat free 2 big breakfast dengan syarat korang order yang lain tu min RM 5 ler kan………………..

ala……tak nak order set lain pun takpe………order air jer pun coz’ set FREE tu takde air yerk sayang-sayangku. 

Jom……ada masa lagi nie……sampai 31 march jer tu…….