>

ok…………..dah sedia ke sumer nak tahu siapa-siapa yang bertuah dalam Giveaway Anakku Comel by LittleStoryFromLittleFamily tu?
Sabar dek non….sabar……………………..
Jom tengok upacara oppsss…upacara ker…jaggal plak bunyinya yerk….ok ler…kita tukar kepada sessi mencabut nama-nama mereka yang bertuah yerk………

Tu dia….takde balang indah …..kita pakai mangkuk free pun jadi ler kan……

and…..si tukang cabut….di kocok-kocok yerk Batrice…kasi mesra sumer nya tu…

nampak tu…………….bukti yang nama-nama tu telah di kocok2 oleh tangan munggil anak dara ku.

ha ha ha……yg nie terbatal yerk…………mama dia suruh ambil 1-1…dia pergi genggam sumer mana yang dapat……………so….buat semula ngan arahan mama dia sambil kita belajar kira 1 – 5 jer yerk…

and
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hasilnya……..
5 nama bertuah yang di cabut undi oleh anak dara ku….

So………..keputusannya kena ler tunggu yerk.

 Insya Allah…kalau tak petang nie…..esok pagi sayang-sayangku yerk.

HADIAH….
BERITA BAIK! ada penambahan hadiah menjadikan 10 pemenang yang bertuah akan terima ole-ole dari Bandung.