>

nak sambung story last day cuti-cuti Bandung….gambar plak takde…my thumbdrive tertinggal plak kat rumah…nasib ler nasib…….

makanya hari nie …jom kita borak2 pasal MIMPI.

Korang pernah tak mimpi pasal seseorang yang pernah jadi INSAN TERISTIMEWA dalam hidup korang berkali-kali dan setiap kali korang bermimpikan dia….ceritanya adalah sama………DIA KEMBALI PADA KORANG. Adeh…………jiwa kacau betul tau………

Me selalu mimpi pasal seseorang nie….nak kata aku nie dok asyik teringat-ingat kat dia tidak jugak. Cerita lama….dah 10 tahun berlalu dan pada aku…tu sumer hanya cerita-cerita untuk mengindahkan jalan kehidupan aku ini.  Tapi masalahnya……boleh kata selalu mimpi pasal dia…mimpi pasal dia kembali pada aku…..naper ler ko selalu menyibuk dalam mimpi aku yerk!

Pelikkan……..orang kata, bila kita ingat-ingat kat seseorang….kita akan hadir dalam mimpi dia..or dia hadir dalam mimpi kita…..tapi…takde masa dah aku nak ingat-ingat pasal dia…….dalam hati nie ada laling hubby ku sayang tu jer…….he he he he he…ke dia yang teringat-ingat kat aku…? oh….tp ke hal nya…..dia pun dah ada kehidupan sendiri……..ntah ler……..kadang-kadang bila di ingat-ingat balik pasal mimpi-mimpi tentang dia tu…rasa bongok kejap! Bongok bukan pasal apa……………pasal dalam kepala aku nie dok berkira-kira naper ler dia still nak menyibuk even dalam mimpi aku nie…dah ler dia punah ranahkan impian aku satu ketika dulu……………….bodoh erkkk!
Macam 2 malam lepas…………aku mimpi dia balik dari nun di seberang lautan…..cari aku kat rumah (rumah mak pak aku ler kan)…….pastu beria-ia cakap ngan mak aku nak jumpa aku…..mak aku pun leh bagi dia jumpa aku……kemain merayu dia kat aku kata dia salah…..dia silap……..dia nak balik kat aku….bodoh takkk!…..camtu sekali aku leh mimpi…………tp masalahnya….apsal dalam mimpi aku tu laling hubby aku tak muncul….tp Batrice ada….nak menambahkan ke mengongan mimpi tu…..dia siap ngaku Batrice tu anak dia….lagi ler bertambah-tambah bodoh aku rasa………..adeh!!!!!!!!!!
Tp….setiap kali aku mimpi pasal dia……….setiap kali tu jugak ler situasi yang sama berlaku………aduh! sakit jiwa aku di buatnya………..
Cuba ler bagi aku mimpi yang indah-indah2 jer dari aku mimpikan orang giler tu…..
Mimpi pergi bercuti ke hongkong disneyland ngan laling hubby & Batrice pun syok gark kan….
Mimpi main lari-lari kat pantai di saat rembang-rembang senja ngan laling hubby aku..adeh! romantiknya……..
tak pun…mimpi aku beranak anak kembar 4….fuh! tu lagi lerrr syookkkkkkkkkkk
So, korang pernah ke mimpi macam nie….? chewaaahhh….kot ler aku jer sorang yang rajin dok termimpi pasal dia tu……….