>hah!….ini ler jawapan bagi apa yang korang teka tu? Maaf lah yerk………takde hadiah……….he he he he……
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Batrice teruja tengok Angsa.

Baru 1st time jumpa Angsa kot! hurrm……eh! hari tu pergi Zoo…tak jumpa ke binatang nie erk?

khusyuk tawaduk sambil sedut air cincau tin harga rm2 setin…pergh…giler cekik darah…….

dah mcm sessi suai kenal dah ……..agak2 paham ke Angsa tu apa yang awak cakap Batrice oit!

so, amacam………dah buat sessi suai kenal……..biaalah……..wartawan mmg camtu kan……memula kena ler berbahasa dulu…tanya yang simple2 lepas tu………boleh i ambil gambar u? wah gitewwwww

Gambar Angsa pun dia kecoh nak ambil gark…….yang jadi mangsa, Miss Pinky ku itu lerrr………..jawabnyer kalau Miss Pinky tu ada pengganti………..sure, Miss Pinky ke tangan budak kecik nie…….adeh!…tak larat nak layan ler kalau camtu….biar ler mama dia pakai Miss Pinky tu hingga ke titisan bakti nya yang terakhir.

wah………korang tengok…….kemain lentik lagi jari-jemari dia…………siap terteleng2……….aku rasa Angsa tu pun pelik ler tengok budak sorang nie buat kerja……

Siap tinggalkan pesanan penaja lagi………..haha ha

“Mama, itik nie tak malu…kencing depan echa “

Mana dia nak malu…………..memang seumur hidup dia tak pakai suar pun..so redha jer lah…….opss…….apsal dia panggil binatang tu Itik yerk? aku salah bagi penerangan ke…….? hurrrmmm