>

Lirik lagu CUMA AKU
Aku suka kamu aku cinta kamu
Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Aku kenang kamu aku bayangkan dirimu
Aku rindu kamu tapi kamu tak rindu aku
Mana ada cinta jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang
Apa kata kamu mahu undur atau maju
Mungkin cuma aku tapi kamu belum tentu
Untuk apa cinta jika tiada sudi
Untuk apa kasih jika tak memberi
AKu suka kamu aku cinta kamu
Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Mana ada cinta jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang
Untuk apa cinta jika tiada sudi
Untuk apa kasih jika tak memberi
Mana ada cinta jika tidak sudi
UNtuk apa kasih jika tak memberi
Mana ada cinta jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang
Untuk apa cinta jika tidak sudi
Untuk apa kasih jika tidak memberi
Mana ada cinta jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang

Non-official Video Clip by Heliza Helmi.
Tp giler comel aku tengok budak Heliza nie…ngan tak bermake-up nyer, dressing pun simple-simple jer..
pastu buat muka comel budget cam nak kena cubit2 pipi dia tu….
adeh…kenapa ler kamu nie comel sangat dik..
mata udah ler bulat….
kulit putih melepak…
memang kamu comel ler dik