>Bakat melukis plak……………..ha ha ha…..giler comel kan……dia lukis orang sekali tengok dah cam beruang panda dah……

Yang nie, dia lukis aku ngan dia…….sama jer pun..cuma 1 kecik 1 besar………..adeh…..mama ko telinga tak capang sayang oitttt………….

yang nie papa dia……takde telinga ler plak..

yang nie ala2 patriotik sikit….siap ada bendera malaysia and pokok.  tp jangan tertipu……..bendera tu, papa dia yang lukiskan….dia tukang kaler jer……..yang mama dia kot…sebab pakai kain kaler pink. PINK ok!

yang nie dia ngan nenek dia plak……..

comel tak? ha ha ha ha…sila ler cakap comel yerk……..boleh ler yerk…coz’ ini pun hasil tangan budak perempuan umur 4 tahun 1 bulan.  Dulu mama dia……bakat lukis orang lidi jerrrr……………dia kira advance ler sikit…coz’ badan tu ada isi…….siap bertelinga lagi tu……