>

Isnin yang sejuk…..sesejuk dan sebeku itu jugak hati aku pagi ini…..Ya Allah….KAU tingkatkan lah kesabaran hambaMU ini lagi Ya ALLAH…….semoga setiap dugaan hidup ini mampu ku lalui dengan senyuman. Amin

aku tak mampu bercerita hari ini berkenaan itu…..rasanya tak cukup kuat lagi…insya allah, bila hati ini dah redha…aku ceritakan apa yang berlaku.

apa yang mampu aku katakan…..bukan aku tak mahu, bukan aku tak berusaha…tp itu semua aturan dariNYA….kita hanya mampu, berusaha + berdoa + bertawakkal padaNYA. Sekiranya DIA mengizinkan…INSYA ALLAH rezeki itu ada buat kami…tp jangan sekali2 menuduh aku yang tak mahu.
Kesabaran aku ada tahapnya…..kalau selama ini aku mampu menganggap itu semua sebagai gurauan….tp tidak kali ini…..sepatutnya majlis itu aku bergembira…tp…ke gembiraan itu di robek di rampas….sampai hati kan…..!
Ya Allah…..berikanlah kekuatan untu hambaMU ini…….kadang kala aku rasa terlalu penat nak menghadapi semua ini.