>

nampaknya tahun baru nie…..di mulakan lagi dengan cerita sensasi artis kita…..
nak cakap lelebih pun aku tak berani……

apa jawapan memey?

“Salahkah saya jawab telefon bagi pihak tunang saya. Saya bukan buat salah besar sehinggakan dia begitu marah. Setelah sampai di lokasi, saya diberitahu dia memberitahu perkara tersebut di facebook. Kalau dia boleh fikir secara logik, itu bukan satu isu yang perlu dimarahkan sehingga beritahu kepada umum. Lagi pula saya tidak tahu dia yang buat panggilan sebab tiada tertera nombor telefon dia..”

memang tak salah…..mungkin masanyer jer yang tak sesuai kot………

btw…aku tak memihak pada mana2 pihak….tak semestinya memey angkat phone norman bermakna dia duduk serumah ngan norman ke apa kan…maybe dia pepagi sampai rumah norman ke….ntah ler…..tp mmg tak manis ler anak dara berada kat rumah lelaki bujang waima rumah tunang sendiri.