>ha ha ha……apa dia little genting tu yerk? …tu term Batrice k! everyday balik dari rumah nenek dia sure lalu and everytime gark ler papa dia menabur janji-janji manismu kat anak dara tu……

So…ahad tu, since sepanjang hari terperuk kat rumah..makanya si kecik tu telah berpakat ngan mama dia menuntut janji manis dari si papa…let’s go to Genting…ngeh ngeh ngeh ngeh….tp ada ker genting kat kluang nie…ha ha ah…sila ler tertipu k…nie funfair murahan gitewww….jadi ler dari takde kan…masuk pun takde kena bayar….nak main jer kena bayar……1 tiket = rm2.  So…malam tu habis rm40 – 20 keping tiket. Meriah papa ko sekali pergi tukar tiket erkkk…….

@ Entrance………….berpusing2 nak mencari parking…berebut2 parking ngan customer restoran cina coz’ that nite ada majlis kahwen kot kan Cincin Restoran tu……nak tak nak, parking seberang jalan …..so, kita melintas jalan besar…..tak jauh…kalau tak jenuh nak menapak.  So, for those yang duduk kluang and tertanya2 kat mana funfair nie…..sebelah shell batu 2 tu k….depan Kedai Perabot Chan atau lebih tepat lagi…depan balai polis Bt. 2.

cam biasa…signature posing dia….wah gitewww…dah ada signature posing seh budak kecik nie.

games yang aku geram jer nak main…coz’ ada kakak tu main games nie….2 patung besar aku dia dapat….tu yang aku geram tu….tp kalau tangan tu pengkar..mmg takde harapan ler nak dpt……dpt ler sebotol air mineral…….

antara mainan yg Batrice naik………..1 tiket = RM2…tp dia punya pusing…giler lama…lotih menunggu….ada dekat 10 minit gark ler……..

hah!…….yg nie ala2 games masa aku pergi Gathering Gatsby dulu2…hik hik hik…tp this time aku tak ler nyibuk main……..katakan pun mau menggembirakan anak……..so, kita hulur tiket kat penjaga…biar budak nie jer yang lempar2 bola kasi masuk lubang yg ada…then kira mata…tukar ngan hadiah. 2 game = 2 hadiah…game nie dpt kite ngan terompet kalau tak silap aku ler…

hah ………….tu ler trompet yang dia dapat……..adoi..bingit telinga bila dia tiup trompet tu…boleh tahan kuat gark ler bunyinyer tu.

with papa……sementara tunggu turn nak main roller coaster…..ha ha ha…..roller coaster murahan giteww…..tp ala2 thrill gark ler……
kasi change dia naik ngan papa dia….aku ingat dia takut……rupa2 nya….

……..takde makna dia takut….siap turun ckp “Echa hebat”…ha ha ha ha…tensen jer papa dia tu. Udahler papa dia alergic ngan games yang pusing2 gitewwww…….

habis kupon …….moh balik.  Banyak gark ler hasil pungutan hadiah dia….ada mini transformers, ada pedang lambang terngkorak, ada trompet, ada kite, ada mini bear, ada yoyo and air mineral.  Penuh beg.  he he he…gambar aku? takde…coz’ aku yg pegang camera.  Tuler nasib photog………asyik gambar orang…gambar dia jarang2 nak terselit.