>nampak panjang jugak rambut anak dara aku!.

setelah almost 4 tahun sabar menanti….sabar memendam rasa….sabar memujuk hati…rambut Batrice dah semakin panjang…..walaupun takde ler panjang mana kalau nak di bandingkan ngan rambut anak2 dara korang kan….tp bagi aku yg mmg mengharap rambut dia cepat2 panjang…rasa berbaloi. Rasa puas hati sangat2……

Rambut Batrice jenis lebat tapi halus2….so, that why tak nampak lebatnya. Di tambah lagi ngan keperangan asli rambut dia tu…makanya bertambah ler reason yg menyebabkan rambut dia tak nampak lebat…..he he he he…tp dah dpt macam nie pun dah kira syukurrrrrr alhamdulillah.

Mcm2 insiden nak dptkan rambut dia panjang camnie…mana yg kena gunting ngan abg abid dia nyer.  Mana yang dia pandai2 gunting sendirinya…….bebudak kan…….So, aku mmg tak pernah usik rambut belakang dia nie…..takat potong fringe dia tu mmg kena buat kalau tak aku yg rimas tengok rambut dia cucuk mata2 dia…..tu jer pun yang aku redha nak potong….rambut belakang tu jgn harap ler…..biarpun papa dia suruh potong kasi rata…takkan aku potong punya.

and now….she sudah jadi anak dara sunti…ohhh….cepatnya masa berlalu.