>

auw….sapa plak jadi rapunzel ? hurm…budak nie ker? tidak kot….serabut jer nengok rambut dia tu kan….takpe…i guna kuasa magic tukar budak rambut serabut tapi comel yang amat nie jadi rapunzel…tak caya ker?

1
2
3
4
5
6
.
.
.
.
.
.
.
..
haish…..kira sampai 20 ok
baru ler magic nie menjadi..kalau kurang tak jadi
wokeh..dah cukup
20
and
taraaaaa
my lil rapunzel

auw…panjang mengurai ok………kalah rambut Fauziah Gaou tu yerk.  Tu baru pandangan belakang…apa kata kita tengok dari sisi depan plak……
dah sedia ker?

.
.
.
.
.
.

phewwittt……….kalah rapunzel.  Hantar gambar nie MMS kat makcu dia…boleh makcu dia ckp bukan mcm rapunzel…tp cam anak tarzan………
anak tarzan pun anak tarzan ler……
janji maintain comel kan kan kan