>

sana sini ngan fesyen tudung terbaru kan……tudung Rozita Che Wan ler., Selendang Chinta ler, Tudung Bienda ler………mcm2……so, apa kata aku pun keluarkan product terbaru khas untuk korang2 yang sukakan fesyen…….tak payah modal nak beli tudung or selendang baru…yang penting..kat rumah korang tu ada selendang…….itu syarat utama nya.

Oppsss………lupa plak nak perkenalkan model untuk lilitan tudung/selendang terbaru aku nie…..ala, budak nie tak yah perkenalkan pun korang sumer sure dah kenal punya. Percubaan menutup muka kengkonon nak cover ala2 minah arab….ha ha ha….Bienda jer yang sesuai buat camtu……

amacam………..agak2 bila dah tengok model nie berposing sakan ngan fesyen lilitan selendang terbaru nie…korang teruja tak nak try fesyen nie.  Ala2 wanita afrika punya style tu…………ha ha ha ha ha ha…….tutup rambut tapi jambut tu kasi keluar…nak cun, korang set sikit ler jambut tu kan…kasi tinggi terletak giteww…ala2 jambul siti nurhaliza ker……sharifah aini ker….ikut suka korang lah kan….

and selain itu, aku pun ada lagi sorang model yang tak berbayar yang di paksa rela mencuba fesyen terbaru aku nie….
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sapa dia?
.
.
.
.
.
.
hurm……..
.
.
.
.
.
.
taraaaa………..
sesuai jugak buat para bapak2 yang berkerja di luar sana.  yang bekerja di bawah matahari, pergi memancing or even just menebas rumput di halaman rumah.  Sesuai sangat2……mengelakkan kepanasan yang terlampau di kepala….tp kepanasan dalam hati aku tak berani jamin erk!