>

……….gitewwww ler perempuan yerk.  Shopping adalah terapi minda…terapi dari stress…terapi bila jiwa kacau…terapi bila merajuk ngan hubby pun iya jugak….

so…disebabkan semalam jiwa aku lara……makanya…sebelum balik rumah, mari kita membuat terapi…takut nanti, lara yg di bawa dari office…terbawa2 ke rumah……..tempias plak ke laling hubby dan si batrice aku tu…….

………….walaupun takde ler mahal mana…tp aku cukup puas hati kerana tak sampai RM100 aku dpt dua kasut.  1 kasut bertutup and 1 lagi wedges.  Puas hati aku.

Balik rumah, campak beg, gi sembunyikan dulu 2 benda di atas sebelum ketahuan dek sang suami….(dia pergi kebun ngan Batrice – so selamat ler tak payah nak bersoal jawab or mendapat pendangan tajam menikam dari dia) terus masuk dapur….keluarkan daging and sayur.  Bertungkus lumus menyediakan menu dinner we’ll untuk malam semalam.  

Bila hati tenang………..maka terhasil lah ………makanan yang di masak dgn penuh keikhlasan dan kasih sayang buat suami dan anak tercinta.  ha ha haa…….otak mereng dah nie.