>

Bab gaya dalam tido……..anak dara aku mmg hebat……..mcm2 pose ada…….tp kali nie aku nak tunjuk pose tido yang boleh membuatkan bakal mak mertua terus reject…ciklinn, ko nak reject tak bakal menantu ko lepas tengok gaya dia tido nie? he he he he he he

Tido sambil botol susu di mulut adalah WAJIB….syok kot time2 nak tido tu nyot nyot nyot botol susu tu….walaupun sekadar air masak saja……..

hah……..amik ko…kemain lagi kaki dia……….tu pasal aku kata bakal mak mertua tengok terus reject jadi menantu……..

kemain luassssssssss lagi……….

tp takpe….bebudak kan…ikut sedap selesa dia nak landing kepala jer lah….tu belum lagi bab kepala terjuntai ke bawah…..ha ha ha ha ha…tapi…….time depa tido ler syok tengok muka diaorang kan….rasa tenang jerrr……pastu sayu…coz’ time nie ler baru nampak bahawasanya….anak dara ku dah besar panjang…….hu hu hu