>

Masa dah macam JET kan………..cepat jer berlalu……..berdessup meninggalkan kita……tik tok tik tok……dah masuk bulan 8….lagi lebih kurang 4 bulan jer nak masuk tahun 2011……..tp rasa mcm baru jer sambut 2010 kan……hhhhurrrm………tu sumer petanda akhir zaman tu…..

Anak-anak2 pun sama…………kejap jer dah besar………..rasanyer baru lagi mereka di lahirkan…..belum puas nak gomol2 nak cium bau BABY yang wangi tu……..iskh iksh iksh…..bila buka balik folder2 lama dlm komputer nie….rasa mcm tak percaya jer….anak dara aku nie dah nak masuk 4 tahun on JAN 2011.  Cepatnyer masa berlaluuuuuu……..

seminggu setelah menjenggah dunia…..1st time dok senyum kat mama papa dia……..walaupun mata tertutup……

setahun berlalu……………..anak dara nie still lagi kedekut nak kuarkan rambut dia………rambut plak jenis halus2…and kaler perang….original ok….

masuk umur 2 tahun….rambut dia mula panjang and byk……walaupun tak selebat rambut anak dara korang….tp perasaan aku time tu…fuh…legaaaa……..akhirnay berambut gark anak dara aku nie.  Kalau tak, mana2 pergi sumer confuse boy ke girl……kadang2 tu siap bergown bagai pun orang dok tanya….boy ke girl…..tu bila dia start berambut aku teruja…………….

and now…..after 3 tahun menantu….rambut dia dah boleh di banggakan….dah boleh di tocang..dan boleh di dandan………….baru ler namanya ANAK DARA.

………….cepatnye masa berlalu.  Kalian doa2 kan lah turn aku preggie yerk….ramai dah kawan2 yang preggie.  Lieya, Kak Mira, Kak Aimi, Kak Shima and a few lagi………dah rindu sangat2 ngan bau baby.