>Bulan 8….bulan kemerdekaan………..tahun nie tahun ke 53 kita menyambut kemerdekaan kan…..dan semoga MALAYSIA terus maju dan makmur……..

tak dapat nak kibar jalur gemilang besar2 pun tak pelah…….jadi ler aku wakilkan anak dara nie dgn semangat kemerdekaan dia kibar jalur gemilang kecik…walaupun hanya DALAM rumah…keh keh keh

*** Batrice panggil bendera : Feg ***

Next week jer kan….hari SELASA…..this year Hari Merdeka jatuh pada bulan puasa….so, takde lah perarakan bagai kan…..takpelah…meriah juga kan…..takde perarakan kita tukar kepada kenduri kesyukuran atas kemakmuran negara kita nie….lagi berkat..nak2 di bulan ramadhan…

*** Negara dah 53 tahun merdeka, tapi still ramai lagi yang tak merdeka dari segi pemikiran…..kes buang bayi semakin menjadi…….Ya Allah….peliharalah bumi ku yang bertuah ini  

*** serius, pada sesapa yang berniat nak buang BAYI tu……jgn ler teruskan hasrat tu…..if tak nak, bagi pada Zana……seikhlas hati tangan ini menerima….sekurang2nya Zana dapat selamatkan 1 nyawa yang tak berdosa. dan korang tak menambah dosa yang sedia ada.