>

malam tadi…..sambil dok ngadap FB….jengah2 blog korang……si kecik tu lari2 datang kat aku….sambil dok peluk pinggang ramping ngalahkan pompuan ngandung 5 bulan mama dia:

Batrice : Echa nak adik.  Mama cepat2 ler mengandung…nanti adik keluar.
Aku : wah……echa doa2 ler supaya mama cepat2 ngandung…nanti adik boleh keluar
Batrice : ok….nanti echa doa yerk……

he he he……..anak aku minta adik ler……alahai sayang……kot ler adik tu mama leh terap2 cam kuih raya tu…lama dah mama terap tiap 2x setahun…….sabar erk….echa pun doa bebanyak pada ALLAH minta supaya baby cepat2 keluar dari perut mama nie……..

sian anak aku…….dua boring kot……..tp sejak dua menjak nie mmg dia asyik dok berkicau cakap nak baby nak baby jer………