>

as ANAK JATI JOHOR…mmg aku rasa cam nak tampar2 jer mulut PUAKA pompuan tak sedar diri nie….dah ler cari rezeki kat NEGERI AKU….hina plak NEGERI AKU semata-mata takde FAMOUS AMOS kat sini…BONGOK arrrrrr…………len lah ko HINA NEGERI AKU sebab takde MASJID ker…takde SEKOLAH ker…tak pun TAKDE JABATAN KERAJAAN tempat ko cari rezeki tu………nie tak….semata nak penuhi selera tekak ko tu……ko sanggup kutuk NEGERI AKU…akal letak mana?

(double clik utk tengok secara jelas)

pompuan nie kalau aku jumpa….nak jer aku cincang mulut dia tu 44x………..