>Morning……….kejap jer dah 15 syaaban……….hari nie hari Nisfu Syaaban kan…….sure ramai yang puasa hari nie…….and me too! ………….uish, pejam celik pejam celik……dah nak jumpa ramadhan balik…..kejap betul masa berlalu kan sekarang nie…………..umur pun makin meningkat…….tp aku rasa aku nie tak matang2 jugak lagi….peel cam bebudak….alahai, bila nka matang nie PUAN NORZANNAH oittt……..lagi beberapa tahun jer lagi nak masuk angka 30-an……………..

this picture taken masa aku on the way balik dari office hari jumaat lepas……………sangat cantikkan kan….bila di lihat di renung ke langit biru………mcm2 bentuk kita boleh lihat….mana2 imaginasi tertinggi tu….mmc2 dia boleh bayangkan…………pada mata kasar aku, awan nie cam bentuk Dragon…..cantik……..aku snap masa berhenti kat traffic light nak masuk rumah aku……pada pandangan korang plak nampak apa?