>

tempat kejadian……..rumah mak tok kat mersing….ngeh ngeh ngeh….minggu lepas kan aku balik tenggaroh…lama benar tak balik……mak tok & tok ayah pun dah rindu benar ngan batrice…hari2 telefon nak dgr suara cucu nan seorang tu membebel………..

Tiap kali mama dia marah or bad mood……..ini ler lagu feveret dendangan dia khas buat mama dia…tanpa paksaan ok…..sumer dia belajar dari iklan tv………..kalau tak nyanyi pun, dia akan ckp “echa sayang mama”…wah….baik2 hati tu panas membara terus macam kena siram ngan air batu…..sejuk sesejuk salju ok……

ibu, mama, ummi or emak mana tak cair hati bila anak nyanyi lagi nie………..penuh perasaan ok!