>

Selamat Bertunang buat Jimmy Shanley and Nur Suhaila Eliani.

Kali ni baru betul-betul Jimmy Shanley bertunang,cerita yang dulu-dulu tu sume gosip semata! Semalam Jimmy Shanley 30 mengikat tali pertunangan dengan Nur Suhaila Eliani 24 di rumah pengantin perempuan dekat Sunway Rahman Putra. Majlis dihadiri oleh kenalan rapat dan rakan artis, Nur Suhaila Eliani dan Jimmy Shanley mengenakan persalinan yang berwarna merah jambu lembut.

Nur Suhaila adalah anak kepada pengasas produk kecantikkan Natasya, Datin Muniroh Kassim. Jimmy Shanley menghantar 5 dulang hantaran dan dibalas 7 dulang oleh pihak perempuan.Majlis perkahwinan yang ditunggu-tunggu akan dilangsungkan pada awal oktober ini. Kejap je nak menanti oktober tu, diharap segala dugaan ketika bertunang ni dilalui dengan tenang oleh kedua pasangan.Jimmy Shanley dah bertunang.

Kagum ok ngan pelamin dia….giler cun…nie baru tunang…nanti kawen..sure lg grand kan…..wallawei…pink karer!

Semoga jodoh kalian berkekalan hingga ke jingjang pelamin.  Amin

*** cun plak kaler soft pink nie….agak2 kalau raya tahun nie amik tema kaler soft pink nie cun tak? wahhhhhh