>

Batrice nie kalau jejalan….dia ada peel MALAS nak berjalan…nak berdukung sokmo…..udah ler badan tu dah lebih berat dari sekampit berat…..dah tak larat aku nak mendukung…harap papa dia…memang tidak ler….papa dia lagi ler malas nak dukung budak tu….kalau dukung tak reti dok diam2…..tu yang naik sakit tangan kalau mendukung dia….

Lupa plak nak kabarkan kat korang…..contact lense yang aku beli tu harga RM40 utk sebulan guna. he he he…murah ke tak…….ke korang dapat lagi lagi murah dari yang aku dpt coz’ rata2 kedai lain aku tanya harga dalam rm50 – rm55…

So…as upah semalam jalan2 kat mall…….kasi dia stroller and doll kecik nie….biar dia menolak puas2…….

time nak beli tu aku tanya nak baby ke tidak….dlm kepala aku pasti anak dara aku cakap TAKNAK coz’ dia bukan main yg jenis gegirl2 nie…..sekali dia jawab “NAK…siap requested kaler BIRU lagi…nasib tak requested kaler PINK…he he he……..

and budak nie….kalau barang baru……memang tahap KEMARUK dia lain macam sikit…….bebudak lain pun camtu kot……1 – 2 hari pertama tu…..mmg dia layan habis2an ler menan baru….tp lepas tu….ntah mana2 dia gi selitkan………

Alahai….dlm ganas2 anak dara aku nie….ada gark ciri2 kePEREMPUANan dia……..he he he he