>ye kengkawan……ini aku copy paste ayat mr. Ben dlm blog dia

Waaaaaaaaaaaaaa….waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. gulp.. sori Puan ZANA … SALAM .. nak masuk bleh ?? hehe.. nak pusing pusing dalam blog sat … hehe.. Batrice sihat ? Sedap nama anak yer .. Nasib baik takde anak lagi .. kalau ada anak lelaki , sah sah ajak bertunang .. hahaha .. guwau yer Puan ..

“Puan .. saya ada hajat ke mari ni … hajat nak menjelajah .. Tapi kan ..bila sampai je kat blog puan ni , ada sesuatu yang mengganggu penglihatan saya .. Blog puan ni menarik dah .. tapi ‘menda’ tu menganggu ar puan .. sukar nak membaca …tapi kalau orang lain boleh baca , apa salahnya dibiarkan .. takat saya seorang je tak boleh .. biar je la … biarlah saya berkorban demi orang lain , puan .. Ok puan ? “

Itulah kata kata aku yang pertama dan terakhir buat PUAN ZANA .. ibu kepada baby Batrice yang comel comel gituu .. Caakk .. hehe .. iskhh.. melalut .. ok ok… aku tak de nak komen lebeh lebeh .. entri besh..gambar besh … layout yang tidak memedihkan mata … jadi .. korang nak aku hampar carpet merah ke ????? hahahahha … jgn la marah … memain jeeee .. korang neehh … the sensitive tul arr … hahaha ..

hoooyeeeeh….blog aku telah di jelajah oleh en. Ben…..

hmm….apa agaknyer “menda” yang mengganggu en. Ben yerk bila masuk blog aku nie? nak kena cari nie…
thanks en. Ben.

~ THANKS UNCLE BEN ~