>

ini harinya…..taratararaaaaa…….hahaha…semangat berkobar2 ko….walaupun mata aku pagi tu cam tak larat nak buka….tp demi kerana mu nuffnang & GATSBY juga kengkawan BLOG….aku gigihkan gark ler bangun …….pukul 8 aku dah bangun…….siap2 sumer……….pukul 9.30 baru nak turun…..

sms kak mimi &  nurul tanya dah sampai ke belum………rupanyer diaorg dah sampai dulu…dah siap queue lagi untuk register….kul 10.05 minit gitewww baru ler aku sampai kat parking lot TIMES SQUARE.  Sampai2 foyer dah menderu2 orang beratur nak registerrr………….kalau ikut email nuffnang….diaorg sediakan 10 kaunter untuk register mengikut URL memasing……….tp sesampai…..aku langsung tak nampak signboard untuk registrer mengikut URL…so….pepandai aku queue jer lah……orang pertama aku jumpa adalah SUZIEY…ibu aqeel……kenal coz’ pernah join gathering depa last year…this year aku hantar nama tapi tak dpt nak join coz’ clash ngan majlis kawen sepupu aku………….lepas tu….baru ler jumpa eryn a.k.a mama tisya…..

Sambil aku queue utk register…..my laling hubby duduk tepi ngan Batrice…..

Suziey……blogger 1st yang aku kenal and aku jumpa

tak lama lepas tu…dari jauh aku nampak si erynn a.k.a mama tisya……pn pengetua….sorry erk….zana cilok gambar nie……hik hik hik

MC of the day……mmg best gilerrr………

Lepas register…….salin baju……..aku gi cari kak mimi, Nurul and Sham……lepas tu….sessi bergambar plak….gelombang MERAH di sana sini………meriah beb!

ha ha ha ha………kitaorg port line paling depan utk sessi photoshoot nie…………nak kasi clear gambar memasing kan………..

kak mimi lagi lerrr…….siap nyelit2 nak duduk depan…coz’ dia kan comel….hik hik hik..ampun kak!

Dan seperti biasa……lepas gedik2 bergambar reramai utk Malaysia Book of Record……..gedik sesama sendiri plak………kata blogger………..

antara blogger yang aku jumpa dan aku kenal …….

 ~ sham, kak mimi, aku and azie ~
~ eryn a.k.a mama tisya ~
~ mama aqish ~
~ mak buyung filla…….comel arr dia nie…..suka aku ngan Kaseh yang rambut panjang mengurai cam apak dia…..sporing memvontot mak pak dia main games sumer…ngan dia pun join sekali…..~

he he he…tu jer kot…tu pun yang aku selalu rayau2 kat blog dia org ……..

Bila tengok si Acih kemain sporting ikut filla & pak radie main games dalam tu…nyesal plak aku tinggalkan laling hubby aku ngan Batrice…..kalau aku tahu…..aku angkut diaorg masuk sekali……bukan apa..games sumer tahap bebudak pun boleh join…boleh enjoy……

dah habis ker..? he he he…don’t worry…ada lagi lepas nie aku update citer apa yang best kat event nie….
.