>

hensem tak laki aku? hensem kan…ooo..inilah pujaan hati ku siang dan malam………..hidung mancung tu ler yang aku ngigau2 kan……

Tp kan…apa kes ler plak bila ada perempuan asing yang dok nyibuk kim salam kat laki aku plak nie…? aku kenal dia ker? dia kenal aku ker? ker dia kenal laki aku? tak pun…laki aku kenal dia? confuse confuse……

korang nengok kat shoutmix aku tu….kemain lagi cik/puan melissa tu kim salam kat laki aku……

 Cik/Pn. Melissa…..apa kes nak kirim2 salam kat suami orang nie….? agak2 ler kan…….kenal pun tidak….