>Lepas nikah……..gambar sikit2…..majlis berinai besar plak.  Dan di sebabkan ada tukar2 baju……..so, lepas tukar baju nikah…rombongan kami dok berarak balik…keh keh keh…kelakar pun ada……tp tak kisah ler…..nak merealisasikan impian pengantin punya pasal kan…….

Utk majlis berinai………adik aku segak berbaju melayu kaler ungu ala2 fink…bukan senang nak tengok adik sendiri segak mcam nie…..time jadi pengantin ler gamaknyer kan…………..

ada anak dara sunti dok ngendeng pak ngah dia dari tepi pintu…tersengih2 terkesing2 nengok pak ngah dia kemain segak lagi….

Serious…aku suka ngan kaler tema malam berinai…..purple pink….nampak sangat chumel..he he he he……….x tahu nak merepek apa lagi……….layan jer lah gambar2 yang ada nie buat simpanan and kenangan kami di kemudian hari.
si anak dara yang kemain tekun mengadap depan pelamin.

my mum menepung tawar

inilah Ucu Nit kesayangan batrice.  kalau balik kampung……ucu nit nie lah yang dia cari kalau berkumpul reramai………..sorang lagi si Arif anak mak usu aku.  Batrice nie kalau belah keluarga aku………..geng2 nyer sumer lelaki……..yang pompuan dia x leh masuk……….mcm ucu nit nie………mana ada ucu nit, kat situ ler dia ada………..bila nak balik lagi ler sadis……….siap menangis mengogoi mcm orang mati laki nak ikut ucu nit dia………