>balik dari ofis semalam………di paksa rela singgah umah MIL untuk tukar keta…….dah 3 hari aku menggodam keta kancil adik ipar……….coz’ laling hubby ku bw Mr. Putih….En. Wira Biru plak di bengkel coz’ rosak……….so, petang tu kena tukar keta kancil ngan En. Wira Biru yang dah sihat wal’afiat………

Sedang syok2 layan si Batrice & Sufiyyah….laling hubby campak 2 sampul surat……campak2 manja ler…bukat cam campak cam pertandingan lempar cakera tu……1 sampul tu….biar lah rahsia yerk…….1 sampul lagi dari cik adik manis Nurul.

Nie isi nyerrrr………………

memula tu….cam apa kebenda ler cik adik nurul nie bagi……..cam tali pinggang…tp bukan….tp nasib ler my MIL pun pernah dpt dari kawan dia yang cuti2 ke SANA……so….akhirnya…terjawab…….ler apa ke bendanyer nierrr…..ceh…giler jakun erk statement aku !

beg gitewww……….chumel kan….

to, Nurul………thanks dik….ingat gark ko kat akak ko nie kan……bukan senang nak jumpa nie…gi BANDUNG baru ler jumpa kan…….thanks again….muuaaahhh…akak sayang ko ler intan payung comel lote……..