>

hik hik hik….amacam, cun tak Miss Pinky nie? jadi ler kan…x dpt si Aino tu…dpt W705 nie pun dah memadai….kena bersyukur…nak2 lagi org sponsor…….

So…dgn rasminyer Miss Pinky jadi hak milik Zana………nie ler tujuan ronda2 kat JJ Tebrau tu…..dpt gark hasilnyer kan………..

mm….mesti ada yang tanya naper tak amik NOKIA……mmm………dlm pertimbangan masa kat kedai tu….antara SE nie ngan NOKIA 5530 XpressMusic tu….harga pun lebih kurang jugak….tp 1 jer yang buat Zana bertahan dengan SE nie………coz’ camera dia terang giler walaupun cuma 3.2 mp jer…tak kan dpt lawan Nokia 5.0 mp….serius…….mmg puas hati……..lagipun…function SE nie xde ler complicated sangat kan………..

x caya……korang tengok ler gambar2 Batrice main layang2 tu………tu sumer hasil dari Miss Pinky Zana tau…..

Advertisements