>

menarik giler contest nie………he he he…

NANGIS CONTEST

by
MUMMY ARIQ

Alasan anak dara nie dok kemain beria nangis depan grill pintu yelah dia x puas hati kena usung balik ngan mama dia…..teman tu tengah sedap2 bersuka ria happy2an kat playground depan rumah…….sekali mama dia ajak balik…tu yg tak puas hati tu……….sepanjang jalan nak ngusung dia tu……sepanjang jalan tu ler dia dok teriak…..sepanjang jalan ler dia dok jerit2 nak main nak main….he hehe…tp apa nak buat…hari dah nak senja…..pastu bebudak besar makin ramai…….malas nak melayan bebudak besar yg main ngalahkan bebudak kecik…tu yang ngangkut si kecik tu balik…..sian kan……..hu hu hu hu…..

buktinyer, saat b4 dia meraung bagai adalah seperti ini :

dan saat di ajak balik…