>Penat layan kerenah anak2 nie sebenarnya…….nak kena sabar…nak kena kuat mental fizikal…..hu hu hu hu…tp demi anak2 kan…harus ler kita redah jugak apa pun cabarannyerrrrrr

Jam dah pukul 12.15 am…………tp anak dara tu gigih lagi main set menan baru dia……..sampai atas katil dia ngangkut menan dia………..dlm ngantuk2 pun gigih ler melayan Batrice……kalau tak di layan….ada yang melayang gark blok2 tu di lemparnyer……Batrice tu bukan leh senang nengok mama dia senang….he he he he he…ada jer akal nak bg mama dia pun menahan mata sama ngan dia

Mata tu pun nampak bebenar dah kuyu layu mengantuk….nak tido…tp di tahan2nyer semata nak main kan……anak dara nie….kalau benda baru…mmg dia kemaruk…….

Gud nite lerrr sayang….mama x larat nak menunggu kamu dah……oppssss…abaikan rupa bentuk baju tido mama dia tu erk……rabak sana rabak sini dah……….tp tu ler yg menjadi pujaan hati…..sejuk jer tido…angin masuk!

Bila nengok mama dia dah x larat nak melayan dia…….baru ler jalan…..gigih ngutip satu persatu blok2 tu masuk balik dlm bakul……tu pun gigih letak kat tepi katil….takut hilang menan baru dia tu……………

X tahu ler berapa lama bertahan menan baru nie…….kejap lagi dia gi angkut umah nenek dia…..abis hilang sumer……….bukan leh caya tu…..!!!!