>

mmmmmm………..dah almost seminggu nie mood aku tunggang terbalik….emosi aku terganggu…..jiwa aku kacau….ntah ler…….makin hari makin parah aku rasa…..tp aku tak pernah tunjuk ngan orang……..walaupun jiwa aku menangis….tp aku tetap ketawa dengan kawan…..tetap tersenyum….tetap buat macam xde apa2 yang berlaku……..hakikatnyer………aku rasa sakit sangat…..

Dari dulu aku mmg macam nie…….macam mana besar pun masalah yang aku tanggung….aku takkan tunjuk pada orang lain….aku tanggung sendiri…..aku pendam sendiri……kesannya……..aku rasa cam nak giler dari dalam………….Tuhan….beri aku kekuatan!!!!

“tengok cam Zana…senyum jer hari2….awet muda “……..hakikatnyer korang tahu ker aku menangis dalam hati……….!!!! hakikat nyer korang tahu ker terluka………korang takkan tahu sebab aku takkan tunjuk ……..biar lah orang kata aku berpura2…….itu lebih baik dari aku melibatkan orang yang tak bersalah.

itu jer aku nak luahkan……..aku dah ckp awal2 tadi emosi aku tengah tak stabil semenjak dua menjak nie kan……so, korang x yah fikir yang bukan2 yerk……..aku saja nak lepaskan sikit resah di hati.