>Mmg biler bosan 2 hari cuti yang lepas……..my laling hubby sibuk kerja kerja and kerja…keluar pagi balik malam…….hu hu hu….selagi tak siap projek Tabika Kemas Kg. Orang Asli Punjut tu…selagi tu, camtu ler hari2…..kami yg jadi mangsa coz’ x dpt nak bergerak……….nak gerak camno….kereta laling hubby bawak….kalau keta tu tinggal kat umah…..boleh ler gerak ke bandar ker….cuci2 mata…..nie, terperuk jer lah kat rumah tu kan……..

So, keboringan punya pasal……..ngan kesian ngan si kecik tu yang asyik dok kayuh basikal dlm rumah…….kul 4.30 dia bangun tido………terus….zasss……….

“kita gi playground yok kak !”

Dpt keluar…..kemain laju lagi dia mengayuh………terpaksa ler mama dia yg dah cam mak beruang nie terkejar2 takut dia jatuh kan…bukan reti tarik brek pun…..

Layan ler gambar2 dia dok bersuka ria kat playground erkkk………w/pun playground nie sekangkang kera jer dari rumah……..tp boleh di kira berapa kali bawa budak kecik nie main2 kat situ……..hu hu hu….sian kan!!!

And…jgn tak tahu……..anak dara Zana sorang nie………..jenis kalau ngan bebudak lelaki nie dia cepat sikit mesra berbanding ngan bebudak pompuan……nie ngikut peel nakal mama dia muda2 kot….he he he…mati ler…kecik2 anak aku dah tunjuk bakal jadi playgirl….hu hu hu…..tp serius, mmg dia kalau dgn budak lelaki mmg cepat ngan……….tengok jer lah petang tu……penuh playground tu ngan bebudak….tetap ngan group bebudak lelaki gark yang dia nak jadikan kawan……siap panggil abg2……..

Ngan budak sorang nie…mmg dia boleh ngam baik punyooo…main basikal pun sama2……abg tu duduk pun dia nak gark duduk situ……siap bual2 lagi tu……..

Time nak balik tu…….siap bagi tahu kat Abang tu yang dia nak balik……….yang tak tahan tu…..siap ckp

“esok icha datang lagi….”

hu hu hu……cam ler mama dia gigih nak bawa dia esok petang kan………dan…….cam ler petang esok nyer tu, confirm abang nie datang balik….