>Semalam terima parcel from Casey Boutique. Dah agak dah apa dia…ngeh ngeh ngeh…..mak suker lorrr……….

Tarraaaa……..kasut raya Batrice. Comel tak……..tp sedih sikit lorrr……..ada kecik sikit…..budak tu pakai muat2 jerrr……..gamaknyer tak lama ler……size 24 = 16 cm…….hu hu hu……selalu tu ok jerr…….maybe span dia tebal kan….tu yg sempit sikit tu………

Dialog ngan Batrice :-

(*** sesampai jer kat rumah…….dia dan sampai dulu ngan papa dia )

Batrice : ye ye ye ye….mama alik
ye ye ye ye …mama alik.
(lari2 nak buka kan pintu keta mama dia……..mama dia lark, busy dok main sms……)
Batrice : mama beli apa?
(hu hu hu………xde soalan lain ker sayang oittt)
Mama : gi nengok kat belakang tu…….mama beli kasut utk awak.
(kedik2 dia buka pintu………padahal papa dia yg tolong buka kan)
Batrice : kasut? …….naper mama beli kasut?
mama x leh baju echa kerrr!
Mama : baju nanti aaa mama beli. Hari nie mama beli kasut.
Echa bw masuk……..pastu tengok muat ke tak…
(dgn rakus dia dok koyakkan kertas pembalut parcel tu…………dasar ketidak sabaran sungguh)
Batrice : kasut echa!…….mama beli kasut echa
Mama : haah………..cantik tak
Batrice : cantik. Echa nak pakai…….mama, echa nak pakai arrrr
Mama : ok ok ok ……tp kejap jer tau…….mama nak tengok muat ke tak
(sengih2 kambing plak anak dara tu gigih tunggu mama dia pakaikan kasut tu)
Batrice : cantiknyerrrr
Mama : sakit tak kaki……(coz’ nengok cam susah jer nak masukkan kaki dia tu)
Batrice : sakit…………cantik kasut echa. Papa……..mama beli kasut echa. Cantik
Papa : haah……….cantik arr……….papa tengok cam kecik jerr….
Mama : mmmmm….buka arr sayang. Kecik arr……..mama bagi kat yaya jer lah……..nanti mama beli yang lain utk echa.
Batrice : Nape bg yaya…….nie kasut echa.
(dah cebik2 muka …….x puas hati kasut dia nak bagi kat alya….)
Mama : yelah yelah…….kasut echa………tp echa pakai tak muat tu. Kaki sakit nanti. Bagi kat yaya nanti mama beli yang lain. Sama cam yang nie….ye
Batrice : huuuuwwwaaaa………tak nak kasi yaya. Kasut echa……..
(dan dan dan tu gark meraung………..)

Tp mmg gamaknyer kena beli baru lerrr…………sian kat kaki dia.