>hu hu hu…..

ada bakat jadi antu tak utk citer keliwon………ngeh ngeh ngeh

nie ler kerja anak dara tu malam tadi………dok sibuk nak sikat rambut mama dia yg mayang mengurai………..yelah, rambut sendiri tu ala2 malu2 biawak lagi kan ………….tu yg lepas geram kat kepala mama dia ………..ngeh ngeh ngeh…x bagi……..dia nangis……….melalak………….ada xde………tadah jer ler kepala tu dlm paksa rela kan………….

hasilnyerrr……………jadi ler kan…………salon kat rumah jer……..nak pi salon luar……..xde masa plak…..gaji pun baru jer masuk……….salon yg nie free of charge…………..cuma kena tahan sakit sikit ler……….mental emosi fizikal kena kuat…………

huiyooo………..kilat ko rambut I…………..ala2 perang gitewww…………haip, I tak colorkan erk………tu rambut asli k………….mmm…………cuma perasan rambut jadi camnie coz’ Zana amalkan sapu minyak baby johnson tu……….mmmm ada yg ckp minyak tu buat rambut nampak perang…………mmm……..ye ker…?

hik hik hik…….naper ler dia buat muka camtu tu erk……….mama di anak kasi upah pun x mau…..ngeh ngeh ngeh……….budak kecik cotet nie sekarang, demand x mau kena peluk…dia rimas…….iksshhh…….dah besar nie ler sedap nak peluk………tp dia plak jual mahal…….anak2 bila dah besar…….byk tul kerenah kan……………………dulu, kecik2 relaks jer kena peluk, kena gomol …..x nangis………rindunyerrrr

korang nampak tak tu………siap boleh korek idung lagi…………