>gedik2 nak tunjuk piccas ngan shawl baru……….ngeh ngeh ngeh………semangat nak MERIAK dah tiba nie…….keh keh keh………mana ler ada nak riak pun……..shawl RM10 jer…………lain ler kalu harga shawl tu ratus2 kan……..baru ler semangat nak MERIAK tu setinggi KLCC kot ! …….citt…..

sendiri cakap sendiri jawab……….apadaaaa yg I tulis nie……….merepek plak……..

Auwww……….cun tak mak org nie ngan shawl ala2 ais cream paddle pop !…..ha ha ha……….ada ke yg nengok cam nak geget2 jer ……….hu hu hu……geget tudung xpe……..geget org?………no no no……x tergeget uol’s………….

oppsss……..lupa plak nak kabarkan…………tu pemakaian pada hari jumaat yerk uol’s……………biasa arr kan……..I nie kalau buat laporan…….sure ketinggalan 2 hari nyer………………ala, uol’s pun dah faham kottt…………layan kan jer lah yerk……………..at least update gark blog I nie……………

posing abis manja dari mak org !…………….lariksssssss