>Tengok tajuk tu…….tu arr…I pun x tahu camner I boleh lupa
appointment Batrice ke Klinik ingatkan semalam…………..25 Mei
sekali dah sampai Klinik….boleh plak teringat nak check tarikh bila…
laaa…….rupanyer on 19th May yg lepas……….
apadaaaa…….appointment anak pun boleh lupa….
nasib x kena bebel ngan laling hubby………..

Nak masuk ke tidak
nak ke tidak erk…..
I pun lupa………hari rawatan kanak2 hari apa…….
so…….dari masuk kena bebel coz’ tak ikut hari…
baik gi esok……….ha ha ha ha
apa lah poyo mak awak erk Batrice……..

** gambar tiada kena mengena ngan tajuk di atas…..picca raya tahun lepas **

Nota Kakitangan : Pening dok pikir………mana letak rantai emas si Batrice tu……..rasanyer xde kuarkan dari tempatnyer……..mana plak rantai tu pergi !!!!