>Ehem ehem……….auntie, saya dah wangi tau…………baru lepas mandi………..syokkk main airrr……

Nak nengok ker…………..adegan saya splash2……..dlm baldi ……….di bilik air………….malu arrrrr auntie…………….sat no!……..sy minta permission dari mama saya dulu……………

Wokeh auntie!……….mama saya dah bagi green light lerrr……………….ya……..nie arrr……..aksi2 sy main air dalam baldi…………x dpt mandi pool……….dlm baldi pun jadi ler kan …………..nanti2 papa bawak ler saya gi swimming pool lagi…………………….

syok tau auntie main air…..splash2……..mama saya dah bising tu……….lama sgt saya berendam…….ok auntie…….nanti saya suruh mama saya update lagi yerk………..opppsss…….b4 tu, saya nak tunjuk gambar yg mama saya sabotaj saya…………….sian kan saya……..gambar tu pun mama saya sempat snap…………. nampak ker………tu hah ! yg kuar kat hidung saya tu……..sy try control……..tp x boleh lerrr………………