>kena tag ngan Kak Mimi…..xde citer….so, layan tag jer lah yerk…
tp taq nie best……..coz’ citer & harapan pasai anak2………….menjadi kesukaan I tu….he he he
btw…….thanks Kak Mimi………..ingat kat I…..i lap u lerrr………

~My Beautiful Princess~

** sejam selepas keluar dari perut…..ngeh ngeh ngeh **

Nama Penuh : Nur Batrisya Qistina Hemlin

Nama Panggilan : Batrice, Tisya, Tichot, Icha……

Maksud : Nur (Cahaya) Batrisya (yang cerdik) Qistina (Keadilan)

Jantina : Perempuan melayu terakhir….wink🙂

Tarikh Lahir : 23 Januari 2007

Tempat Lahir : Klinik Pakar Fatimah, Johor Bahru

Berat Lahir : 2.60kg

Cara Kelahiran : Normal……………

Harapan dan impian terhadap anak ini …dan korang nak anak ini jadi apa besar nanti……dan KENAPA..?

– Dear Batrice sayang…….Mama & Papa doakan semoga Batrice membesar menjadi anak yg sihat, anak yang cerdik, anak yg sentiasa mentaati kami, anak yg tak pernah melupakan kami, anak yg sentiasa membahagiakan kami, anak yg sentiasa membuat kami tertawa, anak yg menyayangi kami dan menjadi anak2 yg terbaik yg Allah kurniakan pada Mama & Papa
– Bila besar nanti…….jadilah insan yg berguna kepada bangsa, agama dan keluarga…..apa pun pekerjaan yg Batrice ceburi nanti, mama & papa akan tetap mendoakan yg terbaik buat Batrice…..tp kalu boleh……..Mama nak Batrice jadi Pensyarah or Peguam……coz’ mama x dpt capai impian mama tu…………..but, Papa plak nak Batrice jadi Pemandu Kereta Formula 1……..mana2 lah sayang………yg penting rezeki itu halal dan Batrice gembira dengan pilihan Batrice. Mama & Papa sentiasa mendoakan yg terbaik buat anak2 kami.
** anak dara yg makin besar makin byk ragam **