>

Nie lah dia berita gembira nyer……….ye ye ye….rezeki tahun 2008…….alhamdulillah……… So, pagi tadi ada perjumpaan dengan pengarah utk majlis penyerahan surat penerimaan Anugerah Perkhidmatan Cemerlang tersebut…….pastu sessi bergambar beramai2………….I sorang jer yg bukan uniform…….yg lelain sumer uniform…….act, awam ada 2 org…….tp kak Im cuti ……..so, tinggal ler I sorang2 dikerumuni oleh kumbang2 penjara………..he he he………

** No 5 tu boss I…….comel kan……..boss paling best**

Next week on 22 – 23rd………..I akan ke Melaka untuk Majlis Penyampaian Anugerah @ Hotel Mahkota………..Friday plak will cuti2 …………and naik KL………yessss…….KL……..nantikan kedatangan ku…….eceecceeehh…………

Ye kengkawan…………….next week I naik KL yerk…….Sue, insya allah, will join besday bash Maryam………..ko jemput aku ke tak nie?……….keh keh keh…….and Cik Puan Linda……..sessi “ehem” boleh ker….?…………….he he he

Ada yg nak berjumpa dengan I ker………? wah gitewwww…….ayat cam artis popular plak yerk………xde ler……..kot2 ler ada blogger yg nak berjumpa tu…………..apa salahnyer……..I pun bukan selalu naik KL tu……..boleh ler kita beramah mesra kan………nanti tinggal info yerk…….keh keh keh……….Dee, Sis Rasp……..kalu ada rezeki kita jumpa yerk…..nanti bagi no. phone……..senang Zana calling2……..he he he….