>

lega bila dpt luahkan apa yg terbuka kat hatikan…

pendam lelama kang takut meletup…….sape yg susah…..AKu jugakkkkkkkkkkkk
thanks juta2 pd kengkawan yg bagi comment….sedikit sebanyak mlegakan kesakitan & keparahan hati zana nie….chewwaa, ayat cam sakit nazak nak mati plak………kengkadang……ada yg kita boleh kongsi dgn keluarga tp tak boleh kongsi dgn kengkawan….tp ada jugak yg perlu kita kongsikan dgn kengkawan yg tak dpt kita nak kongsikan dgn keluarga………syukur, walapun ada yg masih tak bersua muka……..tp ikatan persahabatan antara kita sedikit sebanyak membantu zana utk terus kuat dlm kehidupan…………..thanks semua…….syg korang…..lily, kak mimi, zuera, yong, sue, oli , hirda & mummysyafie.
Mlm tadi tido berdua ngan tisya jer kat umah…..mcm2 dlm kepala otak nie…..kul 8 aku dah kunci sumer pintu, gril, tingkap…………..lampu sumer aku bukak……giler penakut aku nie kan…..bukan ler aku nie takut antu …………tp aku lagi takut kat org…….yelah, antu takat nampak2 camtu jer kan…….kalu org…………..mcm2 dia boleh buat……kalu setakat nak pecah masuk rumah ke takde ler aku kisah sgt, (*** x kisah?…hu hu hu, kisah ler jugak )………yelah, brg leh cari kalu kena curi……..tp buatnyer org masuk nak rogok aku ke, nak bunuh aku ker……..tak ke naya…dah ler kat bangunan rumah kedai tu ramai mat2 indon………..yg buat kerja lagi………….seraammmmmmmmmmm oooooooooooo, tp alhamdulillah, mlm tadi sumernyer selamat…………ada lagi 2 malam nak menempuh nie tanpa mr hubby kat sisi………..mintak2 ler xde apa2 yerk……..korang doakan aku ok……………
Advertisements